Kizlar bebegim 5 aylik kiz bebek. Cisini yaptiginda bezinde pembelik kaliyor ve bezi actigim anda bi koku geliyor belli ki vajinasindan geliyor. Ve baktigimda dudaklarin ic kismi kizarik poposuna dogru popo deliginin etrafida kizarik. Idrar tahlili vermistik temiz cikmisti kulture bakilmadi. Sivi alimini arttir dedi doktor arttirinca pembelik kayboldu ama simdi tekrar geldi. Boyle bisey basina gelen var mi neden olabilir acaba ? Birde dogduktan sonra yara seklinde pisigi olmustu 1.5 ay civari sürmüştü acaba onun mantara cevirmis olma ihtimalk falan olabilir mi