4 ay 21 günlk bebeğim gazıda 4. Aya girdiğimizden beri bitmişti normlde ha sancıs olnca bacagını kemdime dogru çekerdi ama şimdi ağlayıp ememiyor bacaklarını dimdik yapıp bükmüyo bile doktora götrdm reflü olabilir dedi ama ne alaka kusması olan bi bebekte değil baska reflü belirtiside yok emerken ağlıyo kendini düz kasıyo aynı hareketi bazen uykuya dalarken yada uyanırken de yapıyo ne olabilir var mı yaşayan