Kizlar merhaba,kizim 18bucuk aylik yaklasik iki haftadir memeyi emzik gibi kullaniyor cani skildigi her an meme meme vermezsen ortaligi yikip ağlıyor.bes dk da bir emmek istiyor.daha oncede boyle donemleri olmustu ama bu kadar sk istememisti.derdim emzirmeye son vermek degil ama boyle beni sadece emzik niyetiyle kullaniyor.ve davranis problemi olmaya basladi, hircinlasti, aksilesti.boyle gderse memeden kesmek zorunda kalacağım.iki yasina kadar emzirmeyi düşünüyorum aslinda ama bu sekilde de napacagimi bilemiyorum.yasayaniniz var mi gecici mi ? nolur yardım 😰