ElifS95 Merhaba anneler bebeğim şuan 3 ay 13 günlük atak dönemindeyiz uykularımiz güzel duzenliydi ama bu ara hafif catirdamalar var uyku gerilemesi başlayınca iyice bozulur diye korkuyorum uyku gerilemesinde neler yaptınız acaba düzeniniz bozulmasın diye
Koala06 ElifS95 Brnimkide 3 ay 13 günlük. Zor uyutuyorum gündüzleri 😞 sabah 6 da uyandık hala uyumadı
Momslife ElifS95 ayy benim bebeğim 4 ay 13günlük uyumayı çok seven bebek gitti uyutmaya çalışınca ağlayan zar zor dalan ve en fazla yarım saat uyuyup uyanan bebek geldi gündüzleri hiç bir şey yapamaz oldum full oyun umarım düzelir bir an önce. Ben uyku düzeni hepten bozulmasın diye yine her zaman ki uyku saatlerinde uyutmaya çalılıyorum başka da ne yapılabilir bilmiyorum kii
ElifS95 Koala06 bizimki de zorlanmaya başladı ama saatlerinde uyutmaya çabalıyorum ipin ucunu bırakırsam kaçar diye düşünüyorum
cocomelon33 Koala06 3 ay 14 günlük aynı sorun bizde de var iki üç gündür emerken uyuyan çocuk gitti bambaşka bir çocuk geldi çarşafla sallayoruz zor uyuyor o da 1 saat
Koala06 cocomelon33 Atak haftası sanırım bide bizimkinin diş yeri iyice beyazlaşmış diş yerleri oluşuyo heralde alt damağında elini ağzına götürüp ağlıyo
ElifS95 cocomelon33 maalesef benimki emerken hiç uyumuyor emdikten sonra gözler açılıyor hemen sadece gece uykusunda çok kendine gelmeden geri yatırıyorum emmesi bitince ancak öyle rahat ediyoruz gündüz beşiğine koyup piş piş açıp sallıyorum birde gözüne muslin ağız mendili var onu kapatıyorum gözlerini kapatmasında etkili oluyor zaten yarım kundak yapıyorum yoksa eller ayaklar hiç durmuyor çok hareketli ama ben 1 aydan fazla zamandır sürekli böyle uyutuyorum o yüzden ilk yatirdigimda ağlasa da 10 dakika sonra uyumuş oluyor Allah’a şükür inşallah bozulmaz en korktuğum şey uyku gerilemesi
ElifS95 Koala06 bizimkide öyle salyasi da arttı dış mi gelecek acaba diyorum ama bilemiyorum da bekleyip göreceğiz artık
cocomelon33 Koala06 diş yerleri oluşuyormuş eller sürekli ağızda salyası akıyor bazen emerken ısırıyor kaşınıyor galiba
Alp16 3 ay 21 günlük gündüzleri uykumuz 30 dk ya indi emerken uyuyor emme bitince uyanıyor bir daha uyumuyor malesef. Geceleri 1 kere uyanırdı şimdi 3 kere kalkıyor