Oğlum 7.ayına girdi gelişimi çok güzel ilerliyordu bu ay hiç kilo almamış. Doğuda görevde olmamız sebebiyle devlet hastanesine götürdüm doktor ilgilenmedi bile tatmin edici hiç bir cevap vermedi. Sebebi ne olabilir sadece anne sütü alıyordu ek gıda almıyor gibi bişeydi nasıl kilo aldırıırım niye böyle olmuş olabilir tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz