Merhaba güzel anneler. 45 günlük bebeğimin kakasında siyah siyah noktacıklar gördüm dün gece. Nokta dediğime bakmayın benzetme gerekirse çay taneleri gibi. İntenrtten araştırdığımda Demir ilacı alan bebeklerde bunun normal olduğu söyleniyor yada bebeğin yediği gıdalardan vs. Ama biz ne Demir ilacı nede ek gıda kullanıyoruz zaten dediğim gibi daha 45 günlük ve sadece anne sütü içiyor. Başına gelen var mı sebebi nedir acaba , hemşiremize soracağım ama bugün izinli diye rahatsız etmek istemiyorum telefonda. Böyle birşey yaşayan varsa yardımcı olursa çok sevinirim 🌸