Duygusuz Happy1003 eve cok kötüydü ateşim cıktı bekledim ama gecmedi hastalıgı bogazlarım mahvoldu antibiyotik verdi Dr bebegin 5 aylık bu arada
Happy1003 Duygusuz bende 5 ayına 11 gün sonra flaan 5 aylık olacak burnum akıyor vede boğazlarım yanıyor ne yapacgaim bilmiyorum
Duygusuz Happy1003 cok kötü gecmiş olsun canm salgın var suan. İki gün ateşim cıktı durmadım gittim test verdim negatif cıkınca Dr a gittim sizinde acile gitme sansımız varsa gidin ilaç veriyorlar birde parol içebşlşyorsunuz
Happy1003 Duygusuz hmm evet doğrudur benim öyle ateşim.vs yok ama sadece burnum akıyor birde boğazlarım yanıyor afedersinzi balgam oluşuyor sürekli rahat ediyor.beni
Nesli_0668 Ben bayram gununden berı burun genız akıntısı ve oksuruk cekıyorum cok kotu yakalandım yazık bebegımde yakalandı ilacsız gecırmeye calısıyorum ama cok zor gecmıyor
Happy1003 Nesli_0668 bende şu 2 gündür öyleyim ya burnum teki akıyor birde boğaz yanması var daha bisey yok ama çok rahatsız edici