sedasnglr93 Ağustos ayında doğdu kızım doktorlar anne sütü yeterli diyorlar ama çok sıcaktı ilk doğduğu günden su verdim ben . Alışkın oldugu için heralde sıkıntı olmadı su içmesi. Siz devam edin vermeye bence doktorunuz da verin dediyse alışacaktır su içmeye .biberonla veriyordum ben bazen çay kaşığıyla da veriyordum.