Laden valla bende sırf ince sıcakta yakmak poposunu diye düşünüp alayım dedim, mesela bir haftadır koydeydik köyde de market seçeceği yok başka bir marka bulup aldık onu kullandım hiç bisey olmadı onun öncesinde de bikac marka denedim yine bir kızarıklık bir alerji yaşamadık, e durum böyle olunca insan neyden nasıl olduğunu anlıyor bebege uç tane bez taktım üçüncüsünü takarken geceydi sabah bi açtım heryeri kırmızı yani illaki bezden oldu bariz anlaşılır ve belli 😑