Mercimek2
Mercimek2 yaaa canim seni cok iyi anlıyorum aynı duygulari yasadim ben ilk 1 ay kahvalti yi formul mama olarak verdim yapımı daha kolay altini degistirirken su kayniyordu filan zaman kazaniyordum zamanla hersey degisecek zamanla bebegin kendi kendine durmayi oynamayi ogrenecek sende vakit kazanacaksin simdi mesela kahvalti olarak pirinc ununa biraz irmik biraz yumurta sarisi biraz pekmez koyuyorum hazirliyorum hergun farkli bisiler yani zamanla sende yapabileceksin sanirim bebegin 5 aylik ki suan kucuk onun icin en onemlisi suan anne sutu icmiyorsa formul mama 6.ayinin bitiminde artik kahvaltilara basla yani ek gidaya ozaman yogunlasip doyuru vereceksin simdi mama ile doysun ben gunde 3 kere mama vermeye calisiyorum hatta 4 kere cunku mamadan aldigi degerler daha onemli