Ysg0 TalentedMom çok teşekkür ederim 💐😍 yanımdan ayırmıyorum calpol’u 😂 2. Ay aşılarında almıştım hiç açmadım, kullanmadım inşallah bugün de rahat atlatırız 🤲🏻😍
KoalasMom Ysg0 1. Doz hafif ateş yapmıştı en fazla 37,8 gördük onun dışında bir şeyi olmadı şükür, ateşi kısa sürdü 🌸
Sevvaldal Ysg0 evet yapıyor maalesef. Oğluma sadece bu aşı ateş yaptı diyebilirim hatta🙄 ama geçici ve normal olduğunu bilin. Panik yapmayın. 38 i geçerse calpol verirsiniz. Doktorunuz size söyler zaten. Geçmiş olsun şimdiden🙏🌸
Tiroit BiZim doktor eve gider gitmez calpol ver dedi 6 saat geçsin yine ver dedi 38 oldu bir de huysuzluk ama çok şükür geçti 2 gece saat başı kalkıp baktım
Ysg0 Caganbey aşıyı birazdan eczaneden alıp özelde doktorumuza yaptıracağım. Pazartesi muayene olmuştuk bugünde kontrol muayene kaydı açtırdım öyle yaptıracağım bakalım 💐
Aselask34 Ysg0 ilk dozda aşırı ateş yaptı 39,5 ları gördük. Ama 2. Dozda çok hafif bi ateşle geçirdi. Biz ilk dozu 3. Ayında ikinci dozu 5. Ayında yaptırdık
curly_mom Ysg0 bizim ilk doz 10.ayda oldu vw evet ateş yaptı 🤷🏻♀️ Ama ılık - serin duş aldırdık, düşmeyince calpol verdik sabaha kadar tek bir zıbınla yatırdık derken düştü sabaha karşı.. İnşallah sağlıcakla atlatırsınız süreci 🙏🏼🍀
Htcsnc Ysg0 biz 13. Ayda ilk doz yaptırdık bexero. İki gece ateş yaptı. 15 . Aydaki ikinci dozunda ateş olmadı şükür