Merhaba arkadaşlar kızımim bas cevresi büyüklüğü persentilde hep 10 luk dilimdeydi öylede gitti kendisi şu an 11 aylık en son 9 ayda 43 cm di şuan evde aklıma geldi ölçüm 43.6 gibi bir şey çıktı büyük ihtimal 1 Ay sonra 44 olur yine 10 luk dilimde kalır diye düşünüyorum ama aklıma hep takılıyor yaşıtların göre başı küçük duruyor gelişiminde sıkıntı yok boyu kilosu yerinde emekliyor ayağa kalkıp sirilayor hatta bu aralar kendisi 4 5 adım atmaya başladı ama işte hep içimi kemiriyor aynı durumu yaşayan anneler beni de bi aydınlatabilir mi (doktorda herhangi bir orantisizlik olmadığını her ay düzenli büyüdüğünü söylüyor)