bebeğim 7,5 aylık. 6. ayki sistemine devam ediyor, yaşnızca iki öğün veriyorum. Doktorumuz sindire sindire ilerlemenin daha iyi olduğunu söyledi. Kahvaltısında lor, yumurta sarısı, avokado, keçiboynuzu pekmezi ve biraz daha kıvam alması için minicik bir devam sütü yapıyorum. Daha sonraki öğününü öğlen ve ikindi arasında veriyorum. Tek meyveli olmak üzere yoğurt (gün kurusu, elma, armut, kayısı) ve bir çay kaşığı kadar hindistan cevizi yağı koyuyorum. Bazen bu karışıma bir miktar bebek irmiği koyuyorum. Bazen meyveli pirinç, bazen meyveli irmik de yapıyorum. Çorba hiç yapmadım, sebze püresi yapıyorum ki onu da çatalla eziyorum: kabak, havuç, patates, soğan, sarımsak, semizotu, zeytinyağı… 6. aydan tek farkı miktarlarını bir kademe artırmam. Artık enginar ve kuzu kıyması da eklemeye başlayacağım. Sebze püresinin içine bazen kimyon, bazen kekik koyuyorum. Naneyi de pirinçli yoğurduna koyuyorum (tam olarak yoğurt çorbası olmuyor çünkü :)) Gece maması hiç yapmadım, devam sütüne devam :) bebe bisküvisi ya da paketli muhallebi mamalar da kullanmadım. Çeşitli unları tüketebilme vakti geldiğinde (ki sanırım 8-9.ay) bisküvisini ben yapmak istiyorum. Kahvaltıda da krebe başlayabilirim böylelikle.