Kızlar öncelikle merhaba ben bir prematüre annesiyim bebeğim bundan 3 ay önce kadar beni emmeyi bıraktı.
Daha doğrusu kuvezde uzun süre yattigi için beni çok iştahlı emmesi daha sonrasında bende çok cabalamadim yalan söyleyemem ama 9 ay kadar emdi şimdi hala göğsümu sıktığım zaman süt geliyor acaba denesen bir zararı olurmu bebeğim alirmi böyle bir durum yaşayan varmı🥺🤦🏻🤔