Merhaba hanımlar kızım 5 buçuk aylık ve ek gıdaya başlayacağız. Ek gıda hem heyecanlı hem de ne yapılacağı konusunda bocalanan bir süreç bu post ile ek gıda sürecinde hangi tarifleri yaptınız ve süreç olarak nasıl ilerlediniz paylaşalım istiyorum, tecrübeli annelerden tavsiye bekliyorum . Benim gibi bir çok anne olduğunu düşünüyorum.(kızımın süt alerjisi var)
@adm sabitlerseniz yararlı olacağına inanıyorum