Defnemiraymoms Bebegm koltuktan tutunup ayağa kalkıyor ellerini bırakıp tay durmaya çalışıyor ama yapamıyor yürüme ne zaman olur çok erken şuan 8 aylık ama baya hevesi var sizin bebekleriniz ne zaman yürüdü
Deletedmom0099 Defnemiraymoms 9 aylık emekledi, 10 aylıktan beri sıralıyor 2 dkya kadar tay tay duruyor ama yürümüyor hala 13 aylık
Mom62636362 Defnemiraymoms 6 aylıkken sürünmeye başladılar, 7 aylıkken de adamakıllı emekleyip tutunup kalkıyorlardı. Şimdi ortalığı birbirine katıyorlar ama yürümüyorlar, 12 aylıklar şuan. Çok hızlı emekliyorlar ama garip bir şekilde
Pamuk_seker Defnemiraymoms 10 bucuk ayda yürüdu ablamin kizida 10 bucukta yürüdu yegenim 9 ayda ablamin esi 8 bucukta yürümüş her bebek farkli tabiki ama tahmini 11 ayda yürür sizinkide masallah Tutunup kalkip sıralama yaptiktan sonra aniden yürüyorlar 😅
Defnemiraymoms Deletedmom0099 5 aylıktı emeklediginde herkes erken yürür diyoda en erkeni ne oluyo merak ettim 😂
aylakmadam Bugun 1 yasina girdi kizim. Siraliyor tirmaniyor fisek gb emekliyor ama yurumuyor ben de anlamadim ki korkak biraz
eylulmin aylakmadam benim kızım da öyleydi. İstediği her yere emekleyerek hızlıca gidebildikleri için yürümek istemiyorlar. Yarın tam 14 aylık olacak hala tam manasıyla yürümüyor. Emeklemeyi bırakmadı 🥰
Defnemiraymoms Pamuk_seker ya ellerini bırakıp durmaya çalışıyor ayakta tabi beceremiyor düşüyor totosunun üstüne 😂
Muhasebeciana Defnemiraymoms 10 aylik kizim ileri ileri emeklemeye 5 gun once basladi ondan once hep geri geri gidiyodu yaklasik 1-1 bucuk aydir koltuga tutunup yavas yavas arttirarak ayakta ben desteklemeden durabiliyor simdi daha iyi duruyor siraliyor sevdigi oyuncaklari saga sola koydugumda onlari almak icin yurume arkadasiyla yurutuyorum gun icerisinde bakalim bende beklemedeyim annem yaşini karsilar diyor ama bilemiyorum
Defnemiraymoms Muhasebeciana Hayırlısı inşallah yürürler 😂 yürüyünce rahatlcam gibime geliyo ama bakalm
sutkokusu Defnemiraymoms kızım 7.ayına kadar dönemiyordu doktor eğer bu ayda dönmeye başlamazsa araştıracağız demişti bıraktığım yerde bıraktığım gibi kalıyordu. Sonra birden döndü birden emekledi birden yürüdü. Maşallah sizin ki sıralıyormuş yürümesi yakındır inşallah
Pamuk_seker Defnemiraymoms ya yerim onu ben masallah 😍çok yeni daha alışır düşerdi benim kizimda hep artik yere yorgan seviyordum ki acimasin diye tak tuk kafa gidiyordu bazen😆 10 aydan sonra takipte kal mutlaka yürür 😆
Mrs_Ladybird Defnemiraymoms benim bebeğim de 8 aylığa doğru tutundu kalktı sıralama yapıyor elini bırakınca 5 saniye filan duruyor ama o kadar 9 aylık olduk hala aynı 🎈
Zeyneplena34 Defnemiraymoms Benim ilk kızım 10 aylıkken yürüdü desteksiz bir anda kalkti yürüdü. Bazı bebekler erken yürüyor. Mesela bende erken yürümüşüm ☺️
Muhasebeciana Defnemiraymoms bence tam tersi canim ben onu suan anladim emeklerken bukadar zorlanmaya basladiysam 5 gunde öldüysem yuruyunce hic dusunemiyorum bizimkisi hele birseyi ogrenmeye görsün oyuncak falan gormuyo gozu hep o seyi yapmak istiyor yurudugundede ayni olcak bence simdiden dolaplara kilit aldik simdi cam kilidi alcaz simdiden onlemimizi alalim diye 😁