Ben doktora gittim Prof ama alerji demedi bana ben acaba poposunda çatlatmış mı diye düşündüm çok şükür yokmuş benim alerjim var zaten biliyorum tekrar ettirecem olmadı sizde de mi kabızlık ve gaz sorunu var benim kızımın dışkısı sarı ve cıvık katı değil yapmaya korkuyor galiba kabız olsa katı olur değil mi ?