Gece ishal ve kusma ilke hastaneye gittim serum yaptılar içine buscopan da konuşmuş sanırım 24 saat emzirmesen olur dedi net birşey söylemeden . Ama bebeğim mama kabul etmiyor geceden beri aç ağlıyor çıldırmak üzereyim nasıl bir çözüm bulabilirim yardımcı olur musunuz lütfen