Bizimki zayıf bir bebek, kilo alımı yavaş ilerliyor. 2945 doğdu, 1 hafta yoğun bakım süreci yaşadı. Yoğun bakımda kilosu 2750lere kadar düştü. 1. ay kilosu 3650 idi. Şu an 3 ay 2 günlük ve kilosu 4900lerde. Normal şartlarda bebeklerin aylık 500 ila 1000 gr alması bekleniyor. Benim oğlum alt sınırdan kilo alıyor yapacak bir şey yok. Sadece anne sütü ile besleniyor. 6. aya kadar anne sütü dışında bir şey vermek istemiyorum bebeğime. Ek gıdaya geçince kiloyu toparlarız diye düşünüyorum.