Glcnblt Kızlar bebeğinizde göbek fıtığı sorunu yaşayan var mı benim kızım 2 aylık göbek fıtığı var dedi doktor zamanla geçer dedi ama baya endişeliyim bu durumdan böle bir şey başına gelen var mı
Zeynepnazinannesi Glcnblt Bizimde var göbek fıtığı ilk zamanlar çok şişti bende korkuyordum ama zamanla şiiliği indi 1 yalına kadar da geçer dedi doktor
Makbuss Glcnblt 3 aylik kızım ilk aya göre baya azaldı 6 aya doğru geçer dedi doktormz hiçbir sancı ve huzursuzluk sebebi değilmiş Allah şifa versin tüm bebislere 💕
Agahinannesi Glcnblt benim oğlumdada var doğduğundan beri 4 ay 14 günlük zamanla biraz iniyo ağrı olduğunu düşünmüyorum çünkü ben parmağımla sürekli bastırıp içine itiyorum ağrısı olsa izin vermez ona zamanla geçecek inşaAllah
Simayyy Glcnblt bizdede var endişe edecek bir durum değil hatta biz çift taraflımkasık fıtığından ameliyat olduk bir aylıkken
Glcnblt Zeynepnazinannesi allah bağışlasın peki ağrı falan yapıyormu benim kızım çok huysuz acaba bundan ötürümü die düşünüyorum
Zeynepnazinannesi Glcnblt amin cümlemizinkini benimkini de 🙏 Yani sanmıyorum ağrı falan olduğunu ben sormuştum doktora yok demişti ama elinden geldiğince de ağlatmamaya özen göster demişti gerçekten de ağlayınca daha çok şişiyordu eğer geçmezde ameliyat demişti o yüzden korkudan gık dese alıyordum
HungryWolf Benim oglumun vardi cok gazliydi aglamaktan gobek fitigi cikti sismisti baya oyuzden cok aglamasin diye hep kucakta gezdik sonra gazi azaldikca oda indi sanirim 4 - 5 aylikken gecti iyice indi cok sukur.
Aslmackgz9292 Şu an benim bebeğimde var 40 günlük ve serçe parmağın yarısı kadar yıkarsa doktor 6 ay olunca geçer defi inşAllah