Uyurgezer_peri ahh rutin oluşturabilmem şuan o kadar zorki. 2.5 ay annemin yanında kaldım, 1 ay yaşadığımız yerde. Ve 2.5 ay daha kvalidemlerde kalmak zorundayım. Eş & iş durumları hep. 🤦🏻♀️
Suan ki ev cok kalabalık. Her yerden birinin fikri cıkıyor ortaya. Herkes bir şey söylüyor. Cocuk ac, az al salla uykusu geldi. Bazen yemek yiyorum 10 dk oyalayacaklar Bi bakıyorum cocugu sallıyor ayagında uyutmaya calısıyorlar. Aksamları gece uykusuna 20.00 21.00 arası geçiyor. Önceden 21.30 du. Kendi kendine değişti.
Emzirerek cok nadirdir uyudugu. Yerine kooydugum an uyanır. Sallamak zorunda kalıyorum. Simdi onu da 30 sn salla 15 sn bekle olarak ilerliyorum ama ıı ııhh henuz oturtamadım. Tek gece uyku öncesi rutini oynat, bezini değiştir, uyut şeklinde. Ama daha güzel bir düzen oturtmalıyım.
Artık sanırım 6 aylık oldugunda evimize dönüp başbaşa kalınca yapabileceğim. Umarım geç kalmam.
Dediğiniz sayfayı inceleyeceğim. Teşekkürler. 🌸🌸