egeninanns Timurunannesi sadece parol 6 saatte 1 dediler . 2 gündür 40 lara kadar çıkıyor ateşi ne uyku kaldı ne düzen . Duşa girince iniyor çıkınca yine ateş tavan . Artık 7/24 ateş ölçerle bekliyorum başında
A1i1b1 egeninanns ahh kuzum yha çok geçmiş olsun allahım biran önce şifa versin inşllah keşke çocuklar hiç hasta olmasalar
Ssssraa Aynılarını yaşadık. 40 buçuk ateş i gördük, hastanede igne vuruldu. Tahliller temiz,6.hastalik da değildi. Neden olduğunu hâlâ bilmiyoruz
egeninanns Ssssraa bugün 43 ü gördük. Boğaz enfeksiyonu olmuş . Erken gittiğimiz için anlamamış önceki doktorlar öyle dendi . Menenjit aşışına başladık
DryMom14 egeninanns Rabbim sağlık versin..kıyamam.. Bebeğik aşı yaptırdığımda ateşlendi. Bir arkadasim ayak topuklarını limonla ov demişti. Yaptım faydasını gördüm. Ayrica islak bez eklemlerine koymanin da cok faydasi var. Allah yardımcınız olsun. Insallah bir an önce sağlığına kavuşur
egeninanns DryMom14 elmalikurabiye A1i1b1 Timurunannesi beyazkelebegim bugün 43 dereceyle tekrar gittik . Neler denemedim asla düşmüyordu ateşi . Boğaz enfeksiyonu olmuş . Daha önce erken götürdüğüm için anlamamış olabilirmiş doktor öyle dediler . Menenjit aşışı başladılar . Hala 39/40 arası gidip geliyor ateş . Dualarınızda bize de yer verin lütfen 🙏
elmalikurabiye egeninanns acil tekrar baska doktora gorurun havale gecirebilecegi kadar yuksek bi ates
minibiranne egeninanns canım çok geçmiş olsun inşallah en koşa sürede düşer bebeğinin ateşi bizde boğazı kızarmıştı ateşi yükselmişti antibiyotik kullandık bir günde ateşi düşmüştü Rabbim bebeğini korusun 🙏🏻
26262626 egeninanns yanından ayrılma. Bizde 39 la hastaneye gitmiştik. Calpol ve dolven verdi. Calpol çok işe yaramayınca dönüşümlü kullan ikisini dedi. Ateş 3-4 gün sürermiş zaten öyle oldu. 4. gün geçti. Ama bi dk ayrılmadım yanından. Gece de eşimle dönüşümlü uyuduk. Ağlatma ağladıkça vucüt ısısı yükselir. Islak bez yükseltir. Sürekli zıbın giydirdim ama ceryanda da durdurma
elmalikurabiye egeninanns benim kizimda da var bu ara bogaz enfeksiyonu. kimde duysam var. ama daha atesi bile cok cikmadan aile hekimi anladi hemen. ne alakaymis erken gittigi icin doktorun anlamamasi. illa 43 derece mi olmaliymis ates. imkan varsa doktorunuzu degistirin. cok yuksek ates Allah korusun acil sifalar dilerim
egeninanns elmalikurabiye aslında 3 farklı doktora götürdüm . En sonuncusu en azından hastalığı bu diyebildi . Çok şükür daha iyi şimdi . İğneler düşürdü ateşi . Hala 38 39 ama 43 ten sonra şükrediyoruz buna