Neslihan955 Kızlarr aydınlatın lütfen 8 aylık ve hiç doğru düzgün yemiyor içmiyo mamaya geçtim bu yüzden çok zayıfladı bu sıcakta normal mi geçicimi 😩
Onurhannn Neslihan955 dis belirtiside olabilir benim oğlumda çok iştahsız sadece yoğurt yiyebiliyot ne mama ne süt oğlum 1 yaşında tabi dişte çıkıyor