Arkadaşlar ne zaman bitecek bu durum 11 aylık olduk her gün 6 da uyaniyor hayır uyandığı gibi dursa ona da razıyım bütün gün huysuz huzursuz uyandığı gibi başlıyor ağlamaya 8 e kadar 9 a kadar uyuyan çocuklar var bizimkiler ne zaman uyuyacak vallah artık gelsin o günler