Betsel benim oğlum da çok öksürüyor büyük insan gibi resmen ben şırıngayla bal sıktım agzına hayatta yemez çünkü tabi 1 yaşından büyükse bal vermek gerekiyor yumuşattı sanırım bogazını bayadır öksürmüyor ben yurtdısındayım burda öksürmesi iyi diye ilaç vermiyorlar