Ceylanaras Arifeeee maşallah büyümüş bebişiniz benimkinin diş sancısı sürekli var 5 aylık şuan henüz diş yok hayırlısı 😊
Arifeeee Ceylanaras ben de hep diş sanmıştım huysuzluklarını ama benimkinin ilk dişi 12.ayda çıktı. Yaşına 1 hafta kala😂
Mommy_bee Yarin sinovac olacagim 2 aylik olacak ikizlerim var. Düzeltilmiş yas 1 aylık diyeyim. Doktorlar hep vurun desi bana ama sinivac önerdiler biontec vurun diyen hic olmadi. Aşıdan sonra ne kadar emzirmeyecem ?
Duygusuz Mommy_bee sinovac koruyuculugu az ben cok arastırdım bir cok Dr a sordum hepsi biontech ol mutlaka dedi. İlk dozu oldum 2.yi olacagım
Mommy_bee Duygusuz koruyuculugu az evet ama biontec icin ilerideki etkileri bilinmiyor dediler. Tek doktor da demedi zaten kronik hastalığım var ben sınovac tercih ettim. Biontec yeni mutasyonda koruyuculugu azaldi. Delta dalgası geliyor zaten hic vurunmamaktansa birini vurunmak lazim.