Havva01 Mrblar kızım 2,5 aylık oldu hâlâ ellerini kundak yapıyorum sarıyorum yoksa uykusunda elleri korkutuyor kendi kendini uyandırıyor ne yapmalıyım bu kundaktan nasıl kurtuluruz nasıl alıştırcam sarmadan uyumaya ???
Wanderlust Havva01 ilk 3 ay moro refleksinden dolayi sicriyorlar elleri kollari cok oynuyor ama 3.aydan sonra azaliyor biraz sabir 😊
Seymen1905 Havva01 ben d l doğduğundan beri hiç yapmadım oyle alıştı sonra kundaksıza yarım kundak yapabilirsiniz sadece kollarını hafif bir şekilde.
Havva01 Zehra1234 1 yaşına kadar mı nasıl yaptınız nasıl saldırdı benim ki şimdiden direniyor sarmayayım diye
Havva01 Aselinannesi0655 Valla havalarda sıcak sarınca çocuklar catliycak gibi oluyor kıyamıyorum da alıştırmak istiyorum ama nasıl bende bilmiyorum
Ptf Ben hiç kundak yapmadım öle rahat uyuyordu ki kolları havada sereserpe doktorumda yapma dedi , korkmasınıda sormuştum çok kafama takılıyordu çünkü normal demişti bana zamanla azalıyor zaten dert etme sende güZel anne🥰