Ben nerde hata yapıyorum anlamıyorum . Gece 3-4 kez ağlıyo kucağıma almadan sakinleşmiyor. Size uyku saatlerimizi yazacağım bi bakarmısınız :) Bu arada gece emzirmeyi kestim ben sadece su veriyorum.
Sabah 6da kalkış, 9buçukta uyuyor 10.30-11.00 gibi kalkıyor. Sonra 14.00-14.30 gibi uyuyor en geç 16.00 uyanıyor. Akşam 19.30/20.30 arası gece uykusuna yatıyor. Sabah da 6 da uyanış :)
ama gece uykusuna yattıktan sonra
3-4-5 kez ağlayıp beni istio.