Mirayneva Merhaba arkadaşlar kızım 4 buçuk aylık ve kıyafetlerimizin yarısı e bebek den yarısınıda civilden alıyoruz genelde civilden aldıklarım boyun altı alerji yapıyor böyle bizim gibi sorun yaşayan varmı
Mirayneva Pelinzade çok beğenerek aldım bende fakat boyun altı hep kabardı kremle rahatlatıyorum yıkadığım için ürünleri geride veremiyorum çok moralim bozuldu
Mirayneva Hnfkskn e bebek den menmun kaldık ama civilin kıyafetlerine alışamadı çok dikkat ederek alıyorum pamuklu ve boğazını sıkmayan cıt cıt aralıklı alıyorum bende ona rağmen kabarıyor