Aliasaf44 Kızlar merhaba aranıza yeni katılıyorum hastaneden taburcu olalı 2 gün oldu karnım şişti belli olmaya başladı salı günü hastaneye gideceğim bu normal mi acaba
1prens1prensess Aliasaf44 yani karnım şişti derkem zaten çok yenisiniz hala 5 aylık hamileymişim gibi göbeğim var 😂şişlikten kastınız ne benim aklıma direk göbek geldi
gocebebirbayan Aliasaf44 ben tuvalete çıkarım korkusu ile 2 hafta avuç içi kadar yemedim bile yemekleri ekmeksiz yemiştim karnım sönüktü hiç yoktu. Ama sonradan düzelince yemeye başladım tabi göbeğim de çıktı doğal olarak şimdi gitmiyor da 😣