10 aylık olduk ama hala ben bunun üstümden atamadim rabbime çok şükür sağlıklı ama sürekli geceleri kalkıp nefes alıyor mu diye bakıyorum tek ben mi böyleyim kızlar? Normal mi bu? Kafayı mı yedim?sanki böyle bişey olcakmis onu kaybedicem gibi hissediyorum rabbim evlatlarimizla sinamasin inşallah