Kızlar 6ay 12 günlüğüz. Kızım daha önce kolik bir bebekti. Artık gazimiz kalmadı. Kaka sorunumuzda çözüldü. Ama doğduğundan bu yana ağlıyor devamlı karnı tok altı temiz gazı da yok. Kucağıma aldığımda sorun yok ağlama kesiliyor bıraktığım an ilgiyi keseyim hemen ağlıyor odadan ayrılınca basıyor çığlığı kıyameti diş sorunu dicem alt dişlerimiz patladı. Ama hala bir çözüm yolu bulamadık. İnsan psikolojik olarak çok yıpranıyor daha 1.5 senelik evliyim. Eşimle bile oturup düşünüyoruz acaba neden ağlıyor nerde yanlış yapıyoruz. Sizler nasıl bir yol izlediniz anlatır mısınız ?