İnatçı ateş yapar Boğaz. Siz düşürürsünüz hopp yeniden çıkmış 🥺 İştahtan zaten hiç bahsetmiyorum bile , yiyemez çocuk o halde … Biz bugün götürdük doktora , Boğaz enfeksiyonu var dedi antibiyotik verdi . Antibiyotik olmadan geçmiyormuş zaten Hatta iyi ki getirmişsiniz bağırsaklara inerse daha sıkıntı olabilir demişti … Çok geçmiş olsun size de bence antibiyotik verdiyse İhmal etmeyin kullanın… Ateş Daha tehlikeli ⚠️