Hanımlar kızım 20 aylık oldu. Ne istediğini anlatabiliyor, bazen 3 lü cümle kurabiliyor,çiş ve kakayı biliyor,bezini taktırmak istemiyor,takınca da çıkartmak istiyor.Bugün çiş dedi çömeldi bende çis mı yapıcaksın kızım dedim hıhı dedi lazımlığa gidelimmi dedim gittik pijamasıyla bezini çıkartayımmı dedim hıhı dedi ama gelin görün ki lazımlığa oturmaktan rahatsız oluyor.Çişini kesinlikle yapmıyor.Klozete oturayım dedim ondan da hemen kalkmak istiyor.Ayaktayken yapıyor ama klozete oturmuyor. Ne yapacağımı şaşırdım kaldım.Her bez değişimi kabus gibi ağlıyo takınca da cırt cırtlarını çıkartıyor.Ne yapmalıyım