Kızlar kızım şuan 21 aylık.1 hafta sonra 22 olucak.Memeden keseli de 3 hafta falan oluyor.Emerek uyurdu.Gece uykusuna geçişte sıkıntı yok.Anne piş piş yapalım diyor uyutuyorum veya yatıyor kaşıyorum uyuyor.Fakat öğle uykusuna çok fazla direniyor.Gözlerini zor açıyor kıpkırmızı dolaşıyor ama kesinlikle uyumak istemiyor.Artık en son bünye dayanmıyor uyumuyor,bayılıyor.İlk zamanlar sıkıntı yoktu 4 gündür bu şekilde.Yani memeden kestiğim ilk zamanlar olsa anlıcam.Emerek uyumak istese sadece öğlen uykusunda yapıyor bu huysuzluğu,gece yapmıyor.Sorum şu ki bu aylarda uyku gerilemesi falan oluyor mu yaşayan var mı? Yoksa benim kızın kafa baya karışık mı 🥺 bi arkadaş gündüz uykusunu uyumucaktır artık belki dedi ama bunun için de çok küçük