sincaptanhallice beşikte yatıramıyorum zaten Bizim yatakta yatıyor eşimle ikimiz küçücük bi yerde yatıyoruz 😂 çocuk uyusunda nasıl uyursa uyusun derdindeyiz çünkü çok uykusuzluk yaşadık uykuyu hiç sevmeyen bir bebe 🙈yastıklar büyük kaldıramaz onları da akşam hep kalkıp sırt üstü yatırdım eee haliyle 15 kez kalktık nasıl geçecek bu süreç bilmiyorum 😕