Durununannesi2703 Yakınım 3 4 gün oldu normal doğum yapalı yalnız enfeksiyonu var ilaç veremedi doktor emzirdiği için bildiğiniz evde uygulayacağı şifa niyetine içeceği birşey var mı işe yarayan