Selam arkdaşlar
Yeni anne olarak yazıyorum 15 günlük bebeğim var.İstanbulda yaşıyorum malum havalar çok sıcak ve nemli.Bebek hasta olur diye hiç bir camı kapıyı açmamaya çalışıyorum.evim karşılıklı iki balkonlu.Sadece yattıgımız odanın balkon kapısını açıp yatıyoruz diğer tüm cam ve kapılar kapalı.Sadece yattgımız odanın kapısını açıyoruz perdeler kapalı olacak şekilde.Bebeğimde hırıltı ve burun tıkanıklıgı oluyor serum fizyoloji ile açıyoruz ama korkuyorum hasta mı ediyoruz nefes alabiliyor mu fln diye yardımcı olur musunuz.Cam kapı pencere açıyor musunz vantilatör va açsak daha kötü hasta eder diye açmıyorm