Eliiifffff Herkes bebeği için en iyi annedir canım. Benim bebeğim 10 gün içinde hem sarılık oldu, hem kilo kaybetti, acemilik işte emiyor ve doyuyor sanıyordum, (hala o ilk hafta için vicdan yapıyorum😞) doktor mama önerdi istemye istemeye verdim, bebeğim mamayı sevmedi kustu, ama biberonu öyle bir emişi vardı ki şaşırdım kaldım,( meğer memeye gücü yetmiyormuş dedim). Sonra sütü sağıp biberonla verdim, önemli olan doyması sonuçta. 1 hafta sadece biberon verdim, sonra meme reddi oldu doğal olarak. Gidebildiği yere kadar inan sağıp vermeyi göze aldım, bunaldım zorlandım sağamadım, derken kansinoh elektrikli pompa aldık, (internette daha uygun ebebektekinden). Sağdığim için süt de arttı. Meme teklif ettim hiç zorlamadım, 2. ayda memeyi teklif ettiğimde tuttu o kadar şaşırdım ki, nasıl oldu anlamadım, çene kası mı güçlendi, lansinoh sağma kabının biberon özelliği var lansinoh biberondan mı memeye döndü anlamadım. Sabır işi moralini yüksek tut , önemli olan beslenmeleri, doymaları.Sağma makinası almanı tavsiye ederim elektrikli olandan, ben kendim de sağıyordum yetecek kadar ama tam boşalmadığı için göğüsler acılar içindeydim, sırf kendini de rahata erdirmek için sağma pompası alınır. Bu arada sadece anne sütü veriyorum, memeye döndü ama hala sağıp biberonla veriyorum bazen içtiği ml görüyorum içim rahat ediyor, haşırt huşurt sağdığım için süt tazyiği oldu şimdi de ondan içemiyo yavrum bazen. Sağlık olsun yeter ki🙏🏻