Kizlar arkadaşım 2 bebeğini kaybetti 3.ye Hamile 30 küsur haftalık tam bilemiyorum kanaması olmuş şu an ambulansla hastaneye götürdüler sezeryanla olmuştu daha önceki eğer bebek dogarsa yaşar mı yada kanama kesilirmi kanama erken doğuma mi işarettir her zaman bilgisi olan varmı bu bebeği çok istemişti dua edin lütfen bebeğine ona bişey olmasın