G_ADAN yanlış sadece kafasının altına koymak, yenidoğanların boyunları ksıa olduğu için boyun kasları ve omurilik açısından çok sakıncalıdır çok ince olmak kaydı ile Sırtından itibaren koyup yatırmak daha sağlıklı 2 yaşına kadar hiçbirşekilde önerilmiyo ama bazı durumlarda bu şekilde yatırmak gerekiyo