Hanimlar doğum yapalı daha 12 gün oldu ama bebek bezimiz sanirim pisik yapiyor. Sleepy kullaniyorm ama cogu memnun anne varken ben memnun kalamadim malesef. Canbebe ye gecmeyi düşünüyorm. Varmi benim gibi olan. Denemedigim krem kalmadi mustela, bepantol, desitin, oksinic ve hematen geçirmedi yani. Buyuk ihtimal bezden kaynakli. Napsam bilemedm ya. :((