Tospikkkk ben hamileyken bile ikinciyi düşünüyormusum diye soruyordular şaka gibi ya dalagamı geçiyorlar ciddilermi ben anlamıyorum bu insanları, o yüzden çok doğru karar vermişsinizniz kendinizi maddi en esasda manevi açıdan hazır hiss etmiyorsanız kardeş kardeş büyüsünler diye doğurmamak gerek. Hayat şartları git gide zorlaşıyor insanlar birazdan eti bırak evine ekmek bile alamıycak maaş az herşey pahalı insanın ülkeyi terkedesi geliyo