hilali04 12 seansta nerdeyse tamamen bitti benim bacak kol ve biyik bolgesi icin gittim yazin cok rahattim aci esigim cok dusuk benim baska marka buz lazerde hic aci hissetmedim ama ise yaramadi yeni makine getirmisler onda aci hissettim ama son seanslarda o da kalmadi daha cok batiklar aci veriyordu