EsraZeynep06 benim kızımda 17 aylık, 6,7 dk emerdi en fazla 15 dk 2 kez anca etmemiştir kafayı yiyecek gibi olurdum bu çocuk niye bu kadarvık emiyor diye ama ne yaptıysam uzatamadım süreyi kilo alımı güzeldi o yüzden bende alışmıştım yeni bıraktım emerken saate bakmayı 😂😂