Yavrusununannesiii daha dogmadan kaç aylıkken odasını ayırmak gerek diye düşünürken şimdi yan yatakta bile yatiramiyorum hemen koynuma alıyorum. Zaman sonra bebekler zorlanıyormuş ayrı yatmaya ama ondan ziyade ben çok zorlanırım çok alistim böyle. Amann zaten büyüyünce koynuma bile sokulmayacak tadını çıkar mottosuna tutunuyorum şuan 😂