taze_anneee 16 ay sonunda yendim bende. Önce devlet hastanesinde tedavi gördüm. Sonra özel online seanslarla. Devlette psikiyatri psikoloğa yönlendiriyor haftalık seanslar oluyor. Pandemi sebebiyle devlete devam edemedim. Özelde psikolog Mehtap Ak var onunla devam ettik. 4 seansta yendim.