sincaptanhallice Merhaba anneler, Bebeğim 3 ay 29 günlük. Genelde uyuma şeklimiz emerek uyuma. Yani göğsümde uyur. Ama yatırdıktan sonra ağzına parmaklarını alır onları emerek uyur ve uyurken de ağzında kalır parmakları. Bu normal mi? Bir zararı var mı?
DilaraYigit1 sincaptanhallice keşfediyor, bir zararı olmaz bütün bebekler ayına göre bu tür hareketler yaptı yakında ayaklarını ağzına götürecek bekleyin görün
sincaptanhallice DilaraYigit1 gün içinde yapınca keşfediyor diye müdahale etmiyorum ama emerek uyuması acaba alışkanlık olur mu dedim. Teşekkür ederim 🌸
DilaraYigit1 sincaptanhallice Zamanla bırakır bence canım , bende bebekken parmak emerek uyumsum zamanla bırakmışım