beyazkelebegim Evet arkadaşlar sorum başlıkta ☝🏽 Kızım 7,5 aylık aşıyı olmak istiyorum. O yüzden emziripte aşı olan annelerimiz var mı ? Hangi aşıyı oldunuz ?
Monaroka beyazkelebegim 20 aylık oğlum ve biontech oldum, ilk doz. Kol ağrısı dışında bir şey olmadı oğlumda da bir sıkıntı olmadı. Darısı 2. doza
Yasargiller Oldum. 6-8 saat arası emzirme dedi. Ve ilk sütü sağıp döktüm. İçirme acı bir tat olacak dedi. Buzlukta sütlerim vardı onlari kullandım. Buzluga stok yapin bir günlük. Sonra aşı olun derim
Elfbc Mira61 Yasargiller bana da tam tersi emzir bebeğe antikor geçsin onuda korusun aşı dediler bende eve gelip hemen emzirdim , 4 aylık oğlum var hastaneye gidiyoruz sokağa çıkıyoruz kalabalığa giriyoruz ona ne maske takabilirim ne de onu başka türlü koruyabilirim tek şansımız aşıdan antikor alabilmiş olması 🙏
Keremikonunannesi Yasargiller Ben de doktora sordum sorun olur mu diye olmaz demişti 😕 Oğlum 20 aylık aşıdan 4-5 saat sonra emzirdim gerçi ama 2. Aşıdan sonra biraz daha beklerim ben de her ihtimale karşı..
Monaroka beyazkelebegim Sağolun. Yok çok sık emmiyor fakat emenlerde de bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Olanlar yazacaktır zaten
Deletedmom4444 beyazkelebegim Benim bebegimde 7 aylik bende olmadim henüz beklemedeyim.İnsallah bu ay unutmazsam noroloji uzmanindan bilgi alcam. Gorumcemin bebegi 5 aylik gecen ay asi randevusu oaldi hemsire riskli gruptaysan 6. ay degilsen 1 yasini bekle demis asıyı yapmamis.
beyazkelebegim Deletedmom4444 yaaaa işte her kulaktan farklı ses çıkınca insan endişe ediyor ister istemez şuan hastaneye gitme imkanımda yok iyice kafam karıştı. 😕
Cancansmom beyazkelebegim biontech 1. doz yaptirdim, hafif kol ağrısı oldu, oğlumda bir etki olmadi. Zaten sute mrna asilari gecmiyor,7 gün sonra annede olusan antikorlar gecmeye başlıyor. Çocuk icin cok avantajlı.