Canım korkulacak bir şey olduğunu düşünmüyorum benim de 2 ay 10 günlük bir bebeğim var o da 55 60 günlükken böyle sürekli emmek istiyordu ağzından çekince ağlıyordu ama huy değiştiriyorlar sürekli şu zamanın da bile bazen aynısını yapıyor yani olacak şeyler bunlar onların da ne hissettiğini tam bilemiyoruz ama içini ferah tut daha iyi işte bol bol emzir şifa olsun kuzuya 💕